HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Tuesday, May 12, 2009

bila smua ni berakhir...

jadi student haha,.

pa ada ngn diri student ni... belajar..asgmnt..class...ponteng.. tension stdy..

mana korang rasa ek..

mid term baru ja habis..so pasni mula mcm biasa p class tngu final pula...

kami serumah skrng masing2 ngn hal sendiri..so skrng suasana umah mmg masing2 da... yala mana letih ngn clss byk keje mana lg kan..

aku tulis ni pn aku ada free so isi masa lpng ngn update blog aku..
aku jarang jg nk tgk2 blog ni, aku ucap tq la ba sudi baca blog aku ni n komen blog ni..

xlama da break sem..aku mahu balik kg...sabah nun jauh disana...

rindu family semua da..

sapa nak dgr kisah Ali dan Sunti?

Ali lelaki n sunti perempuan ...
kisah mula ngn sunti jumpa ali masa yg tidak dduga...
korang jd kawan n byk jgla kongsi sama2 so skrng aku nk korang komen pa jadi ngn korang skrng ni???/

sila bg komen ek...

No comments:

Post a Comment