HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Thursday, September 3, 2015

2015 pertengahan tahun

10 september 2015 5.10pm
Dalam flight dari tawau ke kk...

Sekian lama aku senyap dalam dunia blog.. Aku cuba juga cari masa untuk update myblog....

Banyak perkara yang jadi sepanjang tahun 2015 ini walaupun kita telah masuk bulan 9 uda... Perkara yang buat diri aku lebih matang dan lebih faham apa sebenarnya terjadi...

Aku genapla 27tahun pada 25 ogos 2015.. Tiada yang menarik sempena hati itu... Aku sambut d kfc KKIA... Hanya sendirian... Tapi ndala sangka... Ada juga org bagi aku hadiah... Dia pun ngam2 balik dari cuti.. Dia orang melaka.. Belajar d UMS.... Tapi itula soal perasaan ni sapa mampu utk kita palsa.. Dia baik tapi hati aku sebaliknya... Better just fren bilang orangla kan... 

Soal kerja pula semaki. Hari semakin stress ng apa yg aku lalui... Kadang aku fikir seolah2 aku dambil kesempatan org majikan sendiri... Yala dia tahu aku tiada apa2 jadi dia akan fikir aku tidak akan kemana.. Tapi aku seolah nekad utk berhenti.. Tapi apa aku mau buat nanti arrr????

Dalam part time aku dan minat aku dalam fotografi terhenti seketika dsebabkan hal yg tidak dduga... Aku hanya mampu lihat dan lihat apa yang orang buat.. Aku minat tapi aku tidak mampu lagi.... Impian hanya untuk dalam D700 bukan perkara yang senang... Modal dmana aku mau cari dmana... Bagi aku ng camera d700 ng lens 70-200mm nikkor dan lens 24-70mm bagi aku sempurna hidup aku sebagai fotografi... Banyak orang order untuk mintanshoot wedding tapi aku terpaksa tolak ... Kenapa la byk perkara yang terjadi..

Girlfren??? Oo tidak malas untuk aku bicarakan bukan apa tapi hati aku rasanya cukup kecewa ... Aku lihat pada sudut positif iaitu apa yg jadi mungkin balasan ng apa yg pernah aku buat dulu.... 

About mymom... Mama i love u...mama yg sangat memahami aku.. Apa juga masalah yg aku ceta mama juga jadi pendorong... Wlpn dalam masa sama aku kadang marah ng diri aku sendiri sebab tidak dapat beri yg terbaik utk mama.. Sory ma... Doaku sentiasa utk mama....

Okla flight mau smpi kk uda.. Coretan 50minit dlm flight...

Next kita jumpa akan datang

No comments:

Post a Comment