HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Tuesday, September 4, 2012

Aku akui mmg salah aku

bagaimana aku harus tempuhi masalah yg aku terima ini... dugaan mmg btl2 buat aku jadi takut......
Sebaliknya aku dr sarawak buat keadaan kami berbeza.... mana tidak sblm flight aku balik sabah org yg aku syg meluah tentang rasa xpuashati tentang aku..... aku bukan pa... aku tiada niat pn mau buat dia sakit hati.. tapi silapnya aku hati perempuan mananya tidak cemburu....

Senyumannya sebenarnya dia memakan hati selama 2hari bersama aku dsarawak..... aku jujur aku hargai kesabarannya pada aku slama 2hari ini.... tp kenapa ia perlu jadi begini.... mungkin aku terlepas pandang hati wanita.... aku fikir aku uda cukup memahami dirinya tp aku silap ....

Kenapala jadi mcm ni....... aku sedaya upaya agar aku tidak sakitkan hati org yg aku syg... tp sapa kita ni hanya org biasa.... ada hal kita ble control tp ada hal itu dluar kawalan kita..... aku cuma mau dia faham aku sayangkan dia...

Lepas td dr call dia... mmg aku tahu dia masih lg sakithati ngn aku ... cara ckp.... cara dia layan.... beza.... tp aku lg aku mau bt ... aku explain pn....smuanya tidak akan mengubah pa2...

benarla org ckp... diam jgn fikir ok....
aku tahu dia sakithati ngn aku walaupun dia ckp ngn aku dia ok tp hakikat sebaliknya..... tiada sapa aku nk luah.... biarpun sakit aku hanya mampu doa agar dia nda sakithati lg ngn huby nya ini....

Kejadian yg berlaku masa aku dkuching buat aku mmg btl2 luar kawalan diri aku... aku terperangkap ngn keadaan........ maka inila dugaan yg datang.....

aku ble mau ja aku peluk dia masa sblm aku balik p cni dairport tp keadaan yg berbeza ......
cuma aku harap dia tetap sayangkan aku .....
Kerana dia la yg bakal menjadi pelengkap hidupku selamanya....
Buat insan yg aku sayang... aku tiada niat keadaan yg buat aku xthu pa yg aku perlu buat....

Sekarang pa yg aku perlu buat......  aku blur... aku bingung.......  adakah aku perlu tidak gngu dia buat masa ini... beri dia masa..... tp aku takut kasihsayangnya pd aku tidak seperti dulu...

Tapi kadang2 fikiran aku pn berlawan ngn positif negatif ja... biarla.... aku tahu mmg percayakan cinta dia pd aku.....
cuma dia perlukan masa utk fikir... sayang ambil la masa... huby tetap tgu syg.... biarpun sakit huby masa yg huby beri tu.... aku setia dsini...


hanya aku mampu doa semoga hati syg tetap jdi miliki huby sorang
love u NooR HaiZan.....

No comments:

Post a Comment