HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Monday, May 2, 2011

aku nak lepaskan kamu dari diri ini........................

Salah atau tidak    tiada lg yg perlu kita persoalan atau mana pun yg patut.....

aku cuma tidak mam utk berdepan ngn keadaan yg ble bt aku utk jd ego mahupun tipu diri sendiri.... adalah lebih baik aku lepaskan kamu sepenuhnya biar kenang kita yg abadi dlm diri ni.....................

aku bukan apa aku sakithati bila tahu pa yg ko nk bt.... kluar ngn sapa.... cete ngn lelaki yg rpt ngn ko.... aku bkn apa buat pa lg aku nk sakithati ko bukan sapa2 da utk aku....... just fren........tapi itu agak mustahil utk berlaku.......


aku harap ko faham cuma perlukan ko terus utk aku??????
aku berdoa ja ada insan yg lebih baik utk bersama ko......... all the best ngn stdy ko...rajin2 ek..... selamat bercuti jg...............

klu balik sarawak harap smuanya ok uda .........

Melepaskan adalah yg terbaik utk ko dan jg aku.................. cuma perlu mengambil masa kita sendiri xthu lg berapa lama ia akan mengambil masa itu.......

BIngUng.....Serba slh...... terasa........pedih....... sedih.......keliru..
 2la serik berada dlm diri ini............

bila ia akan bisa jd seperti biasa....


AKu xthu aku xthu ...

cuma aku dpt kata aku teruk................
cuma kehadirannya itu dpt mengubat luka yg telah lama ada pd diri ni...

moga dia mampu bt aku rasa dhargai....................dsayngi......dmiliki..........


Utk dia.... aku bukan pa cuma hakikatnya sendiri ko da tahu mcm mn..................

all the best study n ngn lelaki tu..........


Lokasi : kg ..... duduk dhanyunan....

Feeling...: keliru n serba slh.

Keadaan : angin bayu serta mood yg agak lain.....

No comments:

Post a Comment