HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Sunday, August 15, 2010

Where are you??


kalau 1 ari awak nak menangis,bagitahu saya ek...saya xjanji nak buat awak tersenyum taPi saya boleh berkongsi kesedihan itu....


     kalau 1hari awak ada masalah,bagitahu sy..sya xjanji nak bagi awak penyelesaiannya TapI awak blh kongsi dengan saya...


KLu 1 hari awak mahu berjalan peRgi,bagithu saya,sy xjanji utk halang awak pergi tapi.......saya boleh berjalan bersama awak.....

Kalau 1 hari awak perlukan seseorang utk mendengar cete awak,bgthu  saya....saya janji saya akan ada untuk awak....

tApI...........


Kalau 1hari awak perlukan saya dan saya tiada .......mungkin kerna saya lebih memerlukan awak...

Buat insan yg telah pergi......dr hati ini
seLamat tInggaL kEkAsiH seLamat tInggaL sygku kEkAsiH tERbaIk yG pERnaH siNGGah Di haTikU

myheart broke that night ....when you never came

No comments:

Post a Comment