HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Sunday, April 4, 2010

terlalu berat

aku redha utk ini....

aku syg sgt ngn dia tp 2la kerna syg juga aku berkorban untuk lihat dia lebih bahagia bersama insan yg dia lebih syg bukan aku...

kesunyian kembali bersinar dlm hati ni... setelah ia pergi..
xpala aku da biasa sunyi tanpa insan bergelar kekasih..

hati aku byk kecewa dnegeri sendiri..

npe la aku jadi mcm ni kan... dala masa depan xthu kemana lepas tu life pn xteratur..aded... dugaan ya Allah berilah aku kekuatan...

lepas pa yg berlaku ini aku faham menynyngi adalah perasaan yg sering melanda...

kerana byk benda yg berlaku ni hati aku da terlalu berat utk terbang ke sana balik... kawan2... semuala...

jiwa aku pl empty da utk cinta....

aaaahhhhh..........

1 comment:

  1. awk jgn mudah mngalah ek...sblm sy knal awk,awk ni sorg yg tabah..mmg sunyi bla xda kekasih.sy jg ksunyian tp sy tpksa bdepan dgn prsaan sndri n dugaan dtg bla kt lihat org d skeliling kt bhgia..Awk,lupakan msa lalu.pergilah utk cari khdupan yg baru d tmpat yg ingin awk tuju...mgkin awk bnar,dctulah khdpn awk.sy jg akn bkorban spt awk utk lihat awk lebih bhgia bsama insan yg lebih awk syg....PERGILAH!!!!:)

    ReplyDelete