HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Friday, March 12, 2010

Aku buat semua tu utk Dia membenci aku..

Aku buat semua tu supaya dia benci ngn aku....

walaupun berat utk aku buat tp aku terpaksa... aku rasa aku xlayak utk dia...dia cukup baik bg aku.

mcm2 da aku buat utk di benci sgt2 ngn aku

lepas kami break tu aku da xmacam dulu... sepi tp aku rasa aku perlu kejar masa depan aku...

lepas pa terjadi d shah alam tu aku mmg btl2 kecewa..aku sayang pelajaran aku sana tp hakikatnya mmg g2la kena berhenti ba....mama suruh...

tapi aku redha semua tu..mgkn rezeki aku bukan disana... rezeki ada dimana cuma kita perlu berusaha utk dptkan..

skrng aku bz kt umah kakakku nk kawin da 20 mac 2010... ni first dlm family kawin..so mmg busy sgt2la...

dlm aku kecewa ada jg buat aku lupa seketika buat aku happy.... cousin2 semua balik kg so dpt enjoy .

lepas majlis kawin mysister baru aku plan nk p mana..kejar cita2 wlpn tanpa segulung ijazah hadz hope aku berjaya..


segala pa yg aku kejar masa time study tu aku mgkn xkn dpt ... kenapala smua ni berlaku... kadang2 aku dlm family kira low standard yala abg kakak dua orang da konvo da keje da..aku pl jadi pa buruh kasar jala...


nk couple tp xde orang sudi nk... nk pikat girl pn aduhai dulu time sekolah mmgla rajin skrng ni klu bab2 mengurat ni jd mls pl mcmla girl tu dtg sendiri ngn aku adedede matila jg klu ada g2 jd.... xpela
muda2 mmgla skrng ni fikir lebih mencari masa depan... ada awek pn klu hidup xstbil buat apa mcm hampeh lagi!!!!

be cont....

7 comments:

  1. Apa pun yang dah kau buat untuk aku membencimu,itu adalah tidak mungkin....aku juga tahu,kau buat aku sakit kerana kau mahu aku menghindarimu..Tak perlu kau buat begitu hanya kerana mahukan aku pergi dari hidupmu...Kamu Tetap Kamu!Tak perlu untuk menjadi seperti orang lain...Suatu Hari, Kau Juga Akan Mengerti Kenapa Aku Begitu Sukar Untuk Meninggalkanmu...

    ReplyDelete
  2. You can take the future,even if you fail

    ReplyDelete
  3. amcm u tahu sy update my blog?

    ReplyDelete
  4. Kalau hendak seribu daya...

    ReplyDelete
  5. hadz...kita leh hidup kowt tnpa pasangan di sisi...jodoh tu sume ada di tangan Tuhan...yg pasti kita kne usaha mencrinya...kwn2 hadz sume ada di sisi tuk kongsi susah senang... nana pown ada tuk hadz...so hadz chill k

    x semestinya x de ijazah kita taleh nk berjaya...yg penting hati kita...klau kita rasa nk berjaya, kita usaha lbey...mugkin yg berlaku itu sume ada hikmah disebaliknye...Tuhan pasti sedia kn yg lbey baik tuk kita...

    jgn slalu menyalahkn takdir...

    last text = epy slaloo
    telenovela = NANA

    ReplyDelete
  6. npe stop blajar ek?

    ReplyDelete
  7. kerana sebab yang tertentu xdpt dielakkan..

    ReplyDelete