HOME DOWNLOAD SERVISE CONTACT ABOUT ME SIGN IN BLOG

Saturday, January 10, 2009

tahun baru..2009


bermula cerita untuk tahun bru..masing2 ada azam baru yg masing2 takmahu luah...mgkn nak bertaubat kot..hehehe.. saya mcm biasa mghrpkan apa yg terjadi tahn 2008 jd pengajaran and tahun ni 2009 ni sebagai pendorong bg saya serta kawan2 serumah... tiada yg menarik utk kami sambut tahun baru pada pagi 1.01.2009 tu setakat buat hari mcm hari biasa saja...

setelah 4 bulan berada di desa shah alam..kami da mula rasa tension study..tp enjoy jgla kawan2 jg tempat kami hilang tension...baru2 ni exam mid term masing2 ngn buku da tp 5...10 jan ja exam so skrg da ok otak n boleh bls dendam tidur..hahahaha...

bagi budak sabah masing2 da beli tiket utk balik sabah bulan mac tp saya belum beli lg,hehe..xsabar jg nk blik kg.hehe..rindu family ba kami semua..........
sepanjang perkenalan kami semua,blm ada gaduh cuma berbunuhan saja..hehe xdela aku gurau ja..

maaf kepada semua pembaca blog ni aku xla selalu update blog kadang-kadang aku ni bz study juga..

apapn korang jangan lupa komen ek blog ni sebarang komen sy terima serta pandangan korang...

last update 11 jan 2009 4.16am

No comments:

Post a Comment